Geology Science

زمین شناسی- دانلود برنامه های زمین شناسی و کاربردی

Geology Science

زمین شناسی- دانلود برنامه های زمین شناسی و کاربردی

Narcis Dictionary 5 همراه با کرک

دیکشنری نارسیس که یکی از بهترین و کارآمدترین دیکشنری های موجود با قابلیت های فراوان می باشد ، این دیکشنری همراه با 7 ابزار دیگر نیز می باشد که در زیر توضیحات برنامه و 7 ابزار دیگر را می توانید ببینید.
دیکشنری نارسیس : این دقیقا چیزیست که برای مطالعه زبان انگلیسی احتیاج دارید ، یک برنامه دیکشنری با امکان ترجمه لغات به سه صورت انگلیسی به فارسی ، فارسی به انگلیسی ، انگلیسی به انگلیسی ، با نوزده زمینه تخصصی ، شامل اطلاعات مختلفی مثل تلفظ واقعی با دو لهجه آمریکایی و انگلیسی ، فونتیک ، مشتقات ،ریشه ها ، مثال در جمله ، جملات قصار ، شرح و کاربرد ، به همراه واژه نامه تصویری شامل بیش از 14000 تصویر و امکان دسترسی به لغات بدون دانستن املای صحیح آن ها.

ابزار های همراه با دیکشنری :

1) نارسیس همه جا : مهم نیست که لغت مورد نظر شما در کجا قرار گرفته در میان متنی که مطالعه می کنید ، صفحات اینترنت ، کتاب الکترونیکی ، منو یا پیامهای نرم افزار مورد استفاده شما و یا حتی داخل تصاویر ، در هر محیطی که باشید با توقف ماوس روی لغت مورد نظر خود ، برنامه "نارسیس همه جا"درکسری از ثانیه فعال شده ومعنی وتلفظ لغت مورد نظر را دراختیار شما قرار میدهد.

2) آموزش لغات با تکنیک لایتنر : با اینکه زبان انگلیسی دارای لغات زیادیست ، تعداد کارآمدترین این لغات از سه هزار واژه تجاوز نمیکند. با این حساب اگر هر روز با هفده لغت جدید آشنا شوید ، پس از شش ماه با مجموعه قابل قبولی از لغات کارآمد انگلیسی آشنا هستید. ولی چطور ؟ "آموزش لغات" با استفاده دقیق از تکنیک حافظه لایتنر شما را به این منظور می رساند.

3) جدول کلمات : حتما گاهی متون انگلیسی را مطالعه میکنید و مفهوم فارسی بسیاری از لغات انگلیسی را میدانید.ولی آیا معادل انگلیسی یک لغت فارسی مشخص را نیز به سرعت به یاد می آورید؟ برای بیان منظور خود به زبان انگلیسی لازم است که بتوانید به سرعت این کار را انجام دهید.با "جدول کلمات"ضمن سرگرمی ، میتوانید این توانایی را درخود تقویت کنید.

4) نکته روز : با اصطلاحات زبان انگلیسی چه قدر آشنا هستید؟ با استفاده به موقع از اصطلاحات علاوه بر شیرین کردن مکالمه خود ، درحین صحبت ، حرفه ای تر به نظر میرسید "نکته روز" هر روز شما را با یکی از این اصطلاحات ومفهوم و کاربرد آن آشنا میکند.

5) تبدیل واحدها : آیا تاریخ تولد خود را به میلادی میدانید؟ قد شما چند فوت است ؟ هر اونس چند گرم است ؟جواب تمام این گونه سوالها را با برنامه "تبدیل واحدها" خواهید یافت. در این برنامه میتوانید واحد هایی از یازده گروه مختلف را به هم تبدیل کنید.

6) استخراج لغات : این برنامه با یک پردازش چند ثانیه ای روی متنی که مطالعه میکنید ،لیستی از لغات موجود درمتن به همراه معنی فارسی و انگلیسی آنها را در یک فایل ایجاد میکند.با مطالعه این لغات ، متن را به مراتب راحت تر مطالعه خواهید نمود.

7) ادیتور : ادیتور دو زبانه نارسیس علاوه بر نمایش لیست خروجی برنامه استخراج لغات ، در کلیه نسخ ویندوز به شما امکان تایپ فارسی و لاتین و ارسال ایمیل فارسی میدهد.

part 1     part 2       part 3      part 4       part 5      part 6

part 7      
part 8        part 9        part 10       part 11

part 12
        part13         part 14
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد